stenåldern

Ja idag fick jag äntligen mitt bankomatkort!
Att vara utan bankomatkort i bara ett par dagar är sinnessjuk jobbigt! Jag trodde lätt att jag skulle klara mig.
Dock upptäckte jag redan måndagmorgon hur jobbigt de kan vara, fick skramla ihop till frukost. Sen kom jag på måndagkväll att jag inte hade någon frukost till morgondagen heller. Gick upp till syster min och snodde åt mig en tjuga. Fick låna pengar till lunch. Turligt nog har jag en snäll syster som köpte mjölk och bröd åt mig när jag var på jobbet. Sen kom onsdagen, kommer på att busskortet går ut samma dag! Ringer käre bror som får köpa busskort åt mig och även är shjysst nog att även ge mig 300 kr. Och så idag ska jag till kiropraktorn och kommer på att jag har ju inga pengar att betala med. Ber syster möta mig i centrum för att låna mig en 500. Okej folk, tappa aldrig ert bankomatkort! Det är väääldigt jobbigt. Bara att man inte ens kan köpa en dricka om man är törstig eller kunna köpa bröd till frukost! Man känner sig heeelt lost. Eller som Viktoria skrev, låter som du är från stenåldern....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0